Masz pytanie odnoście zakupu fototapety, montażu czy też wysyłki? W poniższym dziale zebraliśmy wszystkie najczęściej zadawane pytania, które nurtują naszych klientów. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z nami mailowo!

Zamówienia
Dostawa
Fototapety
Reprodukcje i obrazy

Obsługa zamówień

W jaki sposób mogę złożyć zindywidualizowane zamówienie

Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem własnego wzoru naklejki, szablonu bądź obrazu, skontaktuj się z nami! Możesz przesłać nam już gotowy wzór, bądź inspirację dla grafiki, którą chciałbyś, abyśmy dla Ciebie wykonali.

Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego towaru?

Zawsze należy dokładnie obejrzeć paczkę w obecności kuriera. Jeśli już na tym etapie zauważysz niepokojące zmiany bądź uszkodzenia – otwórz paczkę w obecności dostawcy i sprawdź w jakim stanie jest zamówiony produkt. Jeśli również jest uszkodzony, sporządź protokół uszkodzenia, dzięki temu będzie możliwe dochodzenie odszkodowania w firmie kurierskiej, która przyjęła zlecenie. W wypadku uszkodzenia towaru prosimy również o kontakt z naszą firmą.

Jakiej wielkości powinno być zdjęcie przesłane do indywidualnego zamówienia?

Im lepsza jakość oraz rozmiar zdjęcia tym lepiej. Jeśli masz wątpliwość czy dane zdjęcie nadaje się do wykonania zindywidualizowanego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie.

Jakie sposoby płatności są dostępne w sklepie?

Dostępne formy płatności to tradycyjny przelew bankowy, system płatności on-line Przelewy24, DotPay oraz PayPal.

Jak wygląda przesyłka?

Przesyłki wysyłane są w bezpiecznym, kartonowym opakowaniu. Wewnątrz znajdziesz zakupione produkty oraz szczegółową instrukcję

Czy na pewno każdy produkt posiada 24 miesięczną gwarancję? W większości sklepów można liczyć jedynie na 12 miesięcy gwarancji.

Tak. Oferujemy pełną 24 miesięczną gwarancję ponieważ nasze produkty spełniają najwyższe standardy jakości.

Czy istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze?

Ze względu na indywidualny charakter zamówienia klient zobowiązany jest wykonać przedpłatę w wysokości 100%.

Czy moje dane osobowe (adres, nr telefonu itp.) są chronione?

Wszelkie dane osób zamawiających są chronione, dzięki czemu żadna z osób trzecich nie ma do nich dostępu.

Jak długo będę oczekiwać na odpowiedź w sprawie reklamacji?

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych. Jeżeli, z przyczyn niezależnych od nas, reklamacja nie będzie możliwa do rozpatrzenia w tym terminie, otrzymasz o tym fakcie informację, ze wskazaniem terminu jej ostatecznego rozpatrzenia.

Czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji mogę liczyć na zwrot kosztów przesyłki?

Tak, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

Dostawa

Czy moje zamówienie nie zniszczy się w transporcie?

Wszystkie zakupione produkty są pakowane w specjalne tekturowe tuby lub karton, który chroni je przed zniszczeniem podczas transportu. Pamiętaj jednak, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan opakowania. Jeżeli jest ono uszkodzone należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu zniszczenia, który będzie podstawą reklamacji.

Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego towaru?

Pamiętaj, żeby zawsze dokładnie obejrzeć paczkę i jej zawartość w obecności kuriera. Jeśli zauważysz uszkodzenia – zadbaj o spisanie protokołu uszkodzenia, poinformuj nas również o zaistniałej sytuacji.

Niespisanie protokołu przy odbiorze uniemożliwi ubieganie się o odszkodowanie od firmy transportowej!

Możesz również odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki. Wówczas ponownie wyprodukujemy i wyślemy Twoje zamówienie.

Czy mogę liczyć na wysyłkę towaru za granicę?

Oczywiście. Zamówienia dostarczamy na terenie całej Unii Europejskiej za wyjątkiem Grecji i Malty. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem kuriera DPD.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz dostarczane w przeciągu 24-48 godzin w dni robocze. Po zrealizowaniu zamówienia i nadaniu paczki otrzymasz email z linkiem, który umożliwi Ci śledzenie aktualnego statusu Twojej przesyłki.

Fototapety

Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?

Aby ułatwić Ci znalezienie odpowiedniego wzoru w naszej bogatej ofercie podzieliliśmy ją na kategorie i podkategorie, dzięki którym wyszukiwanie motywu jest jeszcze łatwiejsze. Dodatkowo, na górze naszej strony internetowej znajduje się wyszukiwarka, która również pomoże Ci w odszukaniu wymarzonego wzoru. Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe, które najtrafniej będzie opisywać to, czego potrzebujesz.

Co zrobić w przypadku, gdy nie mogę znaleźć odpowiedniej fototapety?

Jeżeli potrzebujesz pomocy przy doborze odpowiedniej fototapety możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu 32 720 94 44 lub wysłać do nas maila na adres: info@wally24.pl

Co to jest laminowanie?

Laminowanie to pokrywanie produktu dodatkową powłoką zabezpieczającą, która chroni przedmiot przed promieniowaniem UV oraz zwiększa jego odporność na wilgoć oraz czynniki zewnętrzne. Produkty pokryte laminatem charakteryzują się więc większą wytrzymałością.

Ponadto można wybrać dwie opcje laminowania: matowe oraz błyszczące. Laminowanie matowe świetnie sprawdzi się na ścianach, ukryje również drobne mankamenty powierzchni. Błyszczące doskonale wyglądać będzie na drzwiach lub na meblach o wysokim połysku.

Czy fototapety są odporne na wilgoć i czy mogę zastosować je w łazience?

Do łazienki, kuchni oraz do miejsc o podwyższonej wilgotności warto wybrać opcję fototapety laminowanej. Dzięki laminowaniu z łatwością usuniesz z niej kurz, zabrudzenia czy też tłuszcz. Są one również łatwiejsze w montażu dzięki ich większej sztywności.

Czy kolory na wydrukach są w stu procentach zgodne z tymi na ekranie?

Kolory grafik mogą nieznacznie różnić się od barw wyświetlanych na ekranie Twojego monitora. Zależy to od indywidualnych ustawień komputera. Odrobinę zmienione kolory produktu nie są wadą produkcyjną, nie stanowią więc podstawy do składania reklamacji.

Czy użyte podczas wydruku tusze są w pełni bezpieczne dla zdrowia?

Stosowane tusze są najwyższej jakości. Są bezwonne, nie blakną pod wpływem światła i upływu czasu, a co najważniejsze są w pełni bezpieczne zarówno dla osób dorosłych jak i dzieci.

No co zwrócić uwagę przed naklejeniem fototapety ?

Przed przystąpieniem do klejenia sprawdź stan fototapety. Na suchej i czystej powierzchni rozłóż obok siebie wszystkie części i sprawdź czy tapeta nie posiada żadnych wad oraz czy obraz pasuje do siebie. Wszelkie reklamacje uwzględniamy tylko przy zwrocie kompletnego towaru w oryginalnym opakowaniu.

Jak przykleić fototapetę?

Do każdego zamówienia dołączamy instrukcję montażu naszych fototapet. Znajdziesz ją również na naszej stronie internetowej w dziale instrukcje montażu.

Czy po docięciu fototapety laminowanej laminat nie będzie się odklejał od papieru fototapety?

Nie. Jeśli zdecydujesz się na docięcie laminowanej fototapety nie będzie powodowało to żadnych komplikacji ani uszkodzeń.

Jak czyścić fototapety?

W naszej ofercie posiadamy dwa rodzaje fototapet: zwykłe oraz laminowane. Fototapety zwykłe należy czyścić na sucho, zaś fototapety laminowane można czyścić za pomocą gładkiej, wilgotnej ściereczki z mikrofibry, którą należy namoczyć w ciepłej wodzie. Po wyciśnięciu ze ściereczki nadmiaru wody, należy przetrzeć fototapetę, usuwając zabrudzenia.

Czy możliwe jest późniejsze usunięcie fototapety bez uszkodzenia powierzchni?

Istnieje ryzyko uszkodzenia podłoża, jest to zależne od jego typu oraz stanu technicznego.

Reprodukcje i obrazy

Co to jest werniks i do czego służy?

Jest to szlachetny lakier w postaci roztworu żywicy w olejku lotnym. Zabezpiecza on obrazy oraz reprodukcje przez uszkodzeniami oraz warunkami zewnętrznymi.

Czy zamawiając reprodukcję obrazu otrzymam gotowy produkt do powieszenia na ścianie?

Tak, zamawiając reprodukcję obrazu, otrzymasz gotowy produkt, naciągnięty na sosnowe blejtramy, zabezpieczony werniksem oraz gotowy do zawieszenia.

Czy użyte podczas wydruku tusze są w pełni bezpieczne?

Do produkcji naszych reprodukcji oraz obrazów stosujemy tusze najwyższej jakości. Są bezwonne, nie blakną pod wpływem światła i upływu czasu, a co najważniejsze są w pełni bezpieczne zarówno dla osób dorosłych jak i dzieci.

Czy obrazy na płótnie można czyścić?

Oczywiście, obrazy oraz reprodukcje możesz w łatwy sposób czyścić przy użyciu miotełki do kurzu.

Co zrobić w przypadku, gdy nie mogę znaleźć odpowiedniej reprodukcji, lub nie mogę się zdecydować?

Jeżeli potrzebujesz pomocy przy doborze reprodukcji możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu 32 720 94 44 lub wysłać do nas maila na adres: info@wally24.pl Chętnie Ci pomożemy!